Subject: Käskkirja muudatuse eelnõu tagasiside
From: "Ilona Soolo" <[email-masked]>
To: "Liilia Kristal - JUSTDIGI" <[email-masked]>
Cc: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>,KLIM Õigusosakond <[email-masked]>, "Taimar Ala" <[email-masked]>
Date: Thu, 22 May 2025 18:12:54 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Justiits- ja Digiministeerium edastas kooskõlastamiseks ja arvamuse 
andmiseks majandus- ja infotehnoloogiaministri 25. augusti 2023. a käskkirja 
nr 135 „Toetuse andmise tingimused valdkondlike digipöörete toetamiseks“ 
muutmise eelnõu. Tagasisidet ootate Eelnõude infosüsteemis. 
Keskkonnaagentuuril puudub soovitud infosüsteemis võimalus kooskõlastust 
anda, seetõttu kooskõlastame käskkirja eelnõu käesoleva e-kirjaga- 
märkusteta.

Parimate soovidega

Ilona Soolo

Jurist|Üldosakond

+372 5031234

Keskkonnaagentuur

Mustamäe tee 33 | 10616 Tallinn

6660901 | www.keskkonnaagentuur.ee  |  <https://www.ilmateenistus.ee/> 
www.ilmateenistus.ee

 <https://www.youtube.com/channel/UCyAMWZVg2a7GNIX2m__pvhA> 
<https://www.facebook.com/Keskkonnaagentuur> 
<https://www.youtube.com/channel/UCyAMWZVg2a7GNIX2m__pvhA> 
<https://www.facebook.com/eesti.ilmateenistus>

 <https://keskkonnaportaal.ee/>